Място на продажбите
Реклама в най-популярните търговски вериги
Комуникацията с потребителя на мястото на продажбата е маркетингов инструмент с доказана ефективност. Възползвайте се от възможностите за реклама в най-популярните търговски вериги у нас. Фактите са впечатляващи:
- 56 супермаркета, разположени на удобни възлови локации в по-големите градове
- Eжемесечен трафик от близо 5 000 000 купувача
- Платежоспособна аудитория – средната стойност на покупката е сред най-високите в страната
Изследванията потвърждават силата на този тип комуникационни канали – над 70% от решенията за покупка се вземат непосредствено в точките на продажба. Процентът се увеличава, когато потребителите са стимулирани от различни маркетингови дейности и послания.
Кауфланд
Кауфланд е една от водещите вериги супермаркети за търговия на дребно в Европа. Основана в Германия, в днешно време магазини има в Чехия, Словакия, Полша, Хърватия, Румъния и България. Веригата има 55 супермаркета във всички главни регионални и общински градове в България. В допълнение на стандартните билборди и светещи кутии, компанията предлага и възможности за вътрешна реклама в Кауфланд.
Билборди тип Пиза - билбордите са най-често срещаните рекламни медии, предпочитани за всички категории продукти и услуги. Билбордите предлагат отлична видимост – когато се поставят на входовете и паркингите на повечето магазини, те покриват и ключовите кръстовища в градовете. Това им позволява да бъдат не само стратегически инструменти за реклама на мястото на продажба, но и инструменти за стандартна външна реклама.
Рекламни LED кутии/ City lights - те са подходящи за ценови промоции, услуги и съобщения, предоставящи информация. Поставени са на входовете и на паркингите на повечето магазини.
Колички за пазаруване - 100% видимо съобщение. Над 30 минути въздействие и влияние по време на пазаруването. Достигане до аудиторията по оригинален и необичаен начин. Способност да се комуникира с няколко съобщение едновременно.
Разделители - аудиторията е напълно замесена – престоят на касите продължава между 3-5 минути. Подходящо е за продукти от всякакви категории. Има силно влияние върху така наречените импулсни покупки. Оптимална стойност – минимална цена на бройка.
Подови стикери - уникално позициониране и невероятен ефект. Висока концентрация на вниманието. Гъвкавост в размерите и локацията. Търговските марки лесно се разпознават. Специални проекти – иновативен дизайн. Пълна цветна визия. Разположени между рафтовете – интересна възможност за представяне на кръстосани промоции.
Била
Комуникацията с клиентите на мястото на продажба е маркетингов инструмент с вече доказана ефективност.
Фактите за Била са впечатляващи:
- Повече от 95 супермаркети, разположени в цялата страна
- Ежемесечен трафик от близо 4,5 милиона хора
- Силна покупателна способност - средната стойност на покупката е сред най-високите в страната
Изследванията потвърждават силата на този тип комуникационни канали – над 70% от решенията за покупка се вземат непосредствено в точките на продажба. Процентът се увеличава, когато потребителите са стимулирани от различни маркетингови дейности и послания.
Билборд тип Пиза - продължаващият вече 7 години проект Била е доказал успешната си схема за разпределение на билбордовете: на входовете и паркингите на повечето магазини. Такова позициониране може да осигури ефективна комуникация с две главни целеви групи – клиентите в супермаркета и тези, които пътуват по булевардите и около тях.
Рекламни LED кутии/ City lights - така доказалият се формат на светещите кутии както и тяхната традиционна употреба в градска среда ги прави любими, заради непосредственото въздействие върху клиентите в супермаркетите в цялата страна. Те са разположени точно пред магазина, както и на пешеходните зони, което гарантира достатъчно време за обмисляне на рекламното изображение и разбиране на текстовото съобщение.
Реклама в киното
Компанията предлага:
Ангажирана аудитория – местата се показват непосредствено преди започването на филма, което създава висока концентрация на вниванието и определено е фантастична възможност с огромно влияние, което работи на максимум.
Предимство на продукта – рекламата в киното генерира най-голямото въздействие. Големият екран и високотехнологичната звукова система привличат вниманието на публиката по начин, който телевизията не позволява.
Целева публика – селектиране на целеви групи и забавни иновации.
Реклама извън екрана
- Брандирани билети
- Дистрибуция на флаери
- Продуктово позициониране и проби на продукта
- Подови стикери
- Украса на седалките
- Стикери за седалките
- Бокс офис – брандиране
- Иновативни проекти
- конференции