Метро
Рекламни кутии, метро пана, метробордове
Софийското метро има 35 модерни и приветливи станции, повече от 60 високоскоростни влакове, над 11 милиона пасажери на месец и достатъчно възможности за реклама. Освен един от най-бързите и удобни начини за транспорт в София, метрото е уникален канал за реклама с много силно въздействие, благодарение на няколко фактора:
- Ползвайки метрото, пътниците избягват натоварения наземен трафик и се чувстват комфортно
- Липсата на контакт с външна среда и с други разсейващи фактори предизвиква своеобразен "информационен глад" – пътниците подсъзнателно търсят информация и са позитивно настроени към рекламните послания.
- Комплексно и продължително влияние на рекламата на всеки етап от пътуването – чрез подходящи съоръжения, разположени от входовете на метрото до вътрешността на вагоните.
Рекламни кутии в метрото/Реклама тип City light
'City Light' led light boxes of vertical and horizontal type in the following metro areas:
- Платформи – едностранни светещи кутии по стените на перона, подходящи както за рекламни кампании, така и за отделни реклами.
- Стълбища и ескалатори – ключовото местоположение и близкия кантакт с хората допълнително допринася основното послание да се съобщи по най-добрият начин
- На перона - едностранни кутии в поредица по стените на перона. Подходящи за позициониране на рекламна визия с развитие, както и за индивидуално планиране.
- Пространства около касите – подходящи са за реклама с продължение и брандиране на цели стени.
Метро пана
Хоризонтални и вертикални пана, разположени във вагоните. Рекламата е непрекъснато пред погледа на пътниците, а липсата на външна визуална среда привлича изцяло вниманието им по време на пътуване. Подходящи са и за подробно текстово описание – характеристики на продукт, промоции, лизингови схеми и др. Панелите са разположение във влака по начин, който осигурява видимост както за седналите, така и за правостоящите пасажери.
Метробордове
Разположени върху стените на пероните, зад релсите, метробордовете имат същото въздействие като билбордите в градсите райни, но имат и две много важни предимства: визуалният контакт на пасажерите с рекламата е по-близък и по-продължителен. Докато пътниците чакат влака (приблизително 7-15 минути), наблюдават фронтално рекламата върху тях.