Автобусна мрежа
Брандиране на превозни средства
Рекламата на автобусните спирки е ефективна поради:
- Спирките са на ключови локации в градовете и има постоянен поток от хора
- Ключовите рекламни послания на спирките достигат различни типове аудитория: времето за пристигане на превозното средство е достатъчно дълго, за да се даде възможност на хората да се запознаят с рекламните продукти докато чакат.
Брандиране на превозни средства
- Брандиране на врати - Брандирането на вратите на автобуса позволява продукта да се представи по най-атрактивния начин. Вратите са опаковани с фолио, което не пречи на видимостта на пътниците.
- Брандиране на гръб – този вид брандиране се прави на гърба на превозното средство и дава възможност за ефективно излагане на рекламното изображение, особено в натоварения градски трафик. Гърбът на превозното средство е опаковано с фолио, което не пречи на видимостта на пътниците.
- Вътрешна реклама - Поради близостта си с пътниците, вътрешната транспортна реклама е подходяща за презентирането на различни продукти. Може да бъде продължение на външното брандиране и да разкрива по-подробно характеристиките на рекламирания продукт. Използването на различни иновативни форми допълнително подобрява възприемането на рекламата.
- Цялостно брандиране - Позволява на рекламодателя да използва креативно цялата повърхност на транспортното средство, включително и 20% от прозоречното пространство. Цялостният брандинг задължително приковава погледите и гарантира висока разпознаваемост на марката.
- Странично брандиране - Рекламата е разположена в централната част на транспортното средство, страна обратна на вратите (от колело до колело). Разпростира се на цялата височина на автобуса, включително и прозорците на страната без врати.
- Стикери за брандиране – опаковането на превозното средство със стикери може да бъде направено в неправилна форма и на обща площ от 30% от общия размер. Този тип брандиране позволява интерактивното развитие на рекламните съобщения.
Автобусна мрежа
- Обхваща локации по главните артериални маршрути в 17 града в страната – Варна, Русе, Шумен, Пловдив, Асеновград, Пазарджик, Смолян, Стара Загора, Габрово, Хасково, Кърджали, Велинград, Казанлък, Нова Загора, Карнобат, Свиленград и Дупница
- Със значителен брой локации на едно място, мрежата от автобусни спирки на компанията позволява планиране на целенасочени кампании и дава много добра видимост на местните кампании
- Модерните съоръжения имат осветени дисплеи, което допълнително допринася за увеличаване на ефекта от рекламата през нощта. Могат да се използват както едностранно, така и двустранно, а материалите са предимно от хартия или винил
- Позволява планираните кампании да се реализират чрез добре организирани монтажни екипи без да се налага да разчитат на така определения срок от две седмици